Jumaat, 25 Oktober 2013

Sakit sendi? Cuba AJHT

Untuk Sokongan Sendi Berpanjangan.

 
Jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif. Kini dengan Advanced Joint Health Tablet, anda mampu mengekalkan sendi-sendi yang kuat, fleksibel dan mudah bergerak. Produk ini mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk zink, tembaga, mangan dan vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. 

Faedah pengambilan:
  • Ekstrak Boswelliannua mampu menyokong keselesaan sendi dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ia juga berfungsi sebagai anti-radang semulajadi
  • Bertindak sebagai kusyen bagi membantu mengekalkan tulang rawan.Kandungan ekstrak jagung merupakan sumber kepada glukosamina (bahan binaan utama bagi membina tulang rawn dan melincirkan sendi). Ia juga ditemui di dalam tendon dan ligamen
  • Kandungan zink, tembaga, mangan dan vitamin C boleh memelihara tisu peyambung supaya sentiasa sihat. Kandungan ini jugalah yang membekalkan nutrien bagi menyokong kolagen dan tisu peyambung lain yang memberi kekuatan kepada struktur sendi.
Testimonial pengguna- Keberkesannya terbukti dalam masa 5 hari.

AJT review First Day (21st June 2012):

"Saya nak share pengalaman saya makan Advanced Joint Tablet (AJT), walaupun baru sekali makan (malam tadi), kesannya memang menakjubkan. Dah 2-3hari kaki saya sakit especially kat pelipat lutut tu kan..memang sakit ya amat. Bila nak duduk antara dua sujud, sakitnya ALLAH je yang tahu..tu yang makan AJT tu, sebab dalam buku kecik tu ada bagitau boleh bantu sendi2 dan tulang rawan..and AJT ni best taken with Ostematrix. So, saya amik both sekaligus. 2 bj AJT, 2 bj Oste before sleep. Wahh! penangan lepas amik memang saya takleh nak tidur lena, maybe "short term healing crisis". Minum air banyak before sleep, sudahnya saya asyik ke toilet dan nak dijadikan cerita, 2-3hari ni pun saya batuk2..lepas makan AJT n Oste tu, saya tak batuk dah malam tadi. Gi toilet buang air sekali dengan kahak2 pun keluar (yg ni kena buatstudy lak apa significant function AJT n Oste ni boleh buangkan kahak..huhu..). Nak kira bangun berapa kali ke toilet tu saya pun tak pasti.

Sudahnya kol 4 pagi tadi baru dapat lena. Bangun kol 6 pagi tadi, solat Subuh, MASHA-ALLAH! pelipat lutut saya tak sakit langsung!! serius tak tipu..AlhamduLILLAH, badan rasa lebih ringan bila bangun tidur, jauh lebih ringan daripada saya consume Oste tetiap malam before this.

AJT review after 5 days (26th June 2012):
Woohoo! memang AJT the best! i konsisten makan ajt+oste harini dah masuk hari ke-6, serius kesan dia lain macam..segala2nya lancar..haha..bila cakap pasal segala2nya lancar..yea segala2nyalahh.. kalo u all ada problem sembelit amik oste (ni utk sape2 taknak amik alfalfa/herblax kan), amik sekali dgn AJT ni membantu..angin satu badan pun hilang..i rasa melayang2 je badan bangun pagi..dahler kurus kering..hahahaha..memang rasa best badan..takde lenguh2, pelipat lutut yang sakit haritu after 3 days totally hilang..ALhamduLILLAH..part badan or sendi2 yang selalu sakit, lenguh tu akan hilang..inshaALLAH.."

Dapatkan segera produk yang diformulasi 100% sayur-sayuran dari pengedar Shaklee yang sah.

0 ulasan:

Produk Popular