Jumaat, 25 Oktober 2013

Herb-Lax Bantuan untuk Kurus?

Herb Lax: Produk Detox 
  
Herb-Lax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses percernaan secara lawas.Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herba-Lax yang lembut boleh membantu.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medigo Sativa). Individu yang mengidap lupus eritematosus perlu meminta khidmat rundingan pakr sebelum mengambil produk ini.
 
Produk ini tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

(Lupus eritematosus sistemik (SLE/LUPUS) adalah radang teruk (keradangan kronik) yang disebabkan oleh penyakit autoimun yang mana sistem pertahanan badan yang tidak normal melawan tisu badan sendiri.)

Kebaikan Herb Lax :
  • Membantu untuk menyah toksin tersimpan (stored toxin) yang terdapat dalam tubuh badan
  • Merangsang pergerakan peritalsis usus
  • Mempercepatkan fungsi otot usus normal untuk melakukan proses penyingkiran sisa dan toksin dari usus besar
  • Penyahtoksin pada saluran penghadaman
  • Membantu dalam proses penurunan berat badan
  • Menangani masalah sembelit
  • Melawaskan sistem pencernaan
  • Selamat untuk semua kerana ianya adalah vitamin
Bagaimana Herb-Lax membantu anda untuk menurunkan berat badan?
HerbLax- berfungsi sebagai detox bagi membersihkan usus anda, ia akan menyingkir segala toksin, lemak, lendir yang melekat pada dinding usus. Ini bertujuan untuk memudahkan dan mengoptimumkan penyerapan nutrien . Kunci asas kepada kurus adalah detox. Jadi apabila dinding usus anda bersih segala nutrien penting terus diserap ke tubuh anda.Agen pemecah lemak juga mudah berfungsi apabila anda mengambil herb-lax ini. Dos pengambilannya juga adalah dalam kuantiti yang sedikit. Anda disyorkan mengambilnya seminggu sekali sebanyak dua biji dan maksimum pengambilannaya adalah empat biji sahaja. Sekiranya anda mengambil lebih daripada yang disyorkan dikhuatiri usus anda akan menjadi malas untuk melakukan tugasnya dengan sendiri.
 
*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

0 ulasan:

Produk Popular