Jumaat, 25 Oktober 2013

Cinch Cut Your Inch

Cinch Mix Shake
   Bagi mereka yang ingin memiliki berat badan ideal anda bolehlah mencuba produk bersumberkan protein ini. Sesetengah individu terlalu sibuk dengan kegiatan harian sehingga pemakanan seimbang diabaikan. Keadaan ini boleh menyumbang kepada peningkatan berat badan terutamanya bagi mereka yang suka menggantikan makanan ringan sebagai pengganti makanan berat apabila terasa lapar. Faktor pekerjaan yang memerlukan anda berkerja ke sana sini juga menyumbang kepada kurangnya penjagaan terhadap pemakanan seimbang. Anda mungkin juga menjadi terlalu kurus kerana kurang zat makanan.

   Cinch mix shake adalah pengganti makanan apabila anda terasa lapar bagi menjamin tenaga dan zat pemakanan dibekalkan secukupnya kepada anda. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membolehkan anda berasa kenyang. Ia juga boleh membantu dalam proses penurunan berat badan. Dengan pengambilan Cinch, ia boleh membantu anda untuk mengawal selera makan anda juga.

   Cinch mengandungi campuran Proprietari Protein dengan Leusina yang bebas Laktos, rendah glisemik dan mengandungi soya bukan GMO (GMO-yang diubahsuai secara genetik). Cinch sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan.Cinch juga mengandungi nutrisi yang lengkap untukdiamalkan oleh setiap individu yang ingin mengawal berat badan.

Kelebihan Mix Shake ini untuk anda:
  • Diperkaya dengan Leucine(asid amino yang memberi isyarat kepada badan) bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan
  • Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang dan puas
  • Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan
  • Menjadikan badan anda lebih ramping dan langsing
  • Lebih bertenaga dan berkeyakinan diri anda
  • Mampu meningkatkan kesihatan secara menyeluruh*
  • Tiga Perasa yang enak, vanilla, coklat dan cafe latte.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

0 ulasan:

Produk Popular