Isnin, 16 Jun 2014

Saya pengedar Shaklee Ulu Tiram

                               


Saja saya tulis entry ni untuk declare bahawa saya bersama suami adalah

PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN ULU TIRAM, TEBRAU, PLENTONG, JOHOR 

BAHRU

Waktu cuti sekolah pula, kebiasaanyya kami akan pulang bercuti di kampung halaman 

kami...yelah, suami isteri orang Kelantan hihi...time cuti nilah kami ambil kesempatan untuk

 berehat sambil menjengguk orang tua kami di kampung...oh ye, jadi waktu cuti kami boleh

 COD di kawasan WAKAF BHARU, P.MAS, dan KOTA BHARU...nation wide

gitu...pengeposan ke seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia...selagi boleh pos la...






untuk sebarang pertanyaan, pembelian...boleh hubungi saya di talian 
[ 019- 7701 264]

boleh juga add fb : ANIE IZWAN
atau email saya di  anie_izwan@yahoo.com


salam sayang...anie










0 ulasan:

Produk Popular