Rabu, 28 Mei 2014

Semalam saya bawa Humaira ke klinik untuk injection enam bulannya..suntikan kali ni ialah untuk Hepatitis B..ok lah..then bila ditimbang berat Humaira,  saya dapati beratnya still tidak berubah..6.5kg untuk 6 bulan. Bila ditanya doktor apakag berat anak saya itu normal dengan usianya dan bila dirujuk pada graf nampaknya berat anak saya di bawah garis normal. Lalu saya bertanyakan doktor tersebut tentang cara untuk menambahkan berat badan Humaira. Apa yang mengejutkan ialah doktor tersebut sarankan saya agar memberi Humaira susu formula..oh pelik betul doktor ni...bila saya beritahu yang saya ada ambil supplement Shaklee,  doktor tu cakap tak perlu yang mahal-mahal..minum je Dugro. .mmm.konfius sekejap...bukan yang mahal atau murah yang menjadi isu sekarang, tapi bila nak bandingkan susu ibu dengan susu formula, saya memang tak dapat nak terima..biarlah anak saya minum susu ibu sehingga umurnya 2tahun..lepas itu barulah saya akan pertimbangkan dengan susu formula.


0 ulasan:

Produk Popular